Training

Tennis is een leuke sport, maar niet zo één, twee, drie gemakkelijk om te leren. Daarom is het goed om tennisles te nemen, als je net begint met tennissen. Dan leer je direct de juiste manier om je racket vast te houden, hoe je de verschillende slagen moet slaan en hoe je het beste beweegt op de baan. Hoe beter je het spel beheerst, hoe meer plezier je eraan zult beleven. Op de juiste manier spelen is ook belangrijk om blessures te voorkomen.

Training is niet alleen voor beginners. Kun je al tennissen, maar wil je het nog (veel) beter leren, dan is training voor gevorderden natuurlijk ook beschikbaar. Dan wordt ook meer aandacht besteed aan de taktiek: hoe kun je een wedstrijd winnen. Er zijn zelfs speciale trainingen voor competitiespelers.

Er zijn ook speciale trainingspakketten voor de jeugd. Zie hiervoor informatie onder het kopje "Jeugd" op deze website.

Tennisschool Smash-it verzorgt de trainingen bij De Stoof. Michel Kokelaar, Peter van Gorsel en Merlijn Voskamp zijn onze trainers. In bijgaande PDF stellen zij zich aan de leden voor. Er zijn het hele jaar door trainingsmogelijkheden. Voor meer informatie en kosten kun je contact opnemen met [email protected]

De trainers van Tennisschool Smash-it.pdf Lesreglement voorjaarstraining 2024 Tennisschool Smash-it.pdf