Informele competities

De leden van De Stoof doen naast de formele KNLTB-competities mee aan gezellige, informele wedstrijden of organiseren (soms samen met andere verenigingen) zelf informele competities.

Dorpencompetities

De Dorpencompetitie voor mannen en vrouwen wordt gespeeld buiten de KNLTB om. Er worden alleen dubbels en mixwedstrijden gespeeld. Aan deze wintercompetitie, die wordt gespeeld op de zaterdagochtenden van november tot en met februari, nemen teams deel van diverse Walcherse tennisverenigingen. De organisatie ligt bij TC Veere.

Heb je belangstelling om mee te doen, dan kun je je aanmelden bij Rudy Boone: [email protected]

Maandagdubbels

In april 2016 ging deze informele competitie voor Stoofleden van 55+ van start. Dames en heren spelen elke maandagochtend, het hele jaar door, twee dubbelwedstrijden van 45 minuten met steeds wisselende partners én wisselende tegenstanders. De standen en ranking worden nauwkeurig bijgehouden door Anton van Haren. Ondertussen staan er ongeveer 35 namen op de deelnemerslijst.

Ben je 55+ en wil je de week sportief beginnen met een gezellig potje tennis, meld je dan aan bij Pim Amsterdam: [email protected]

Maandagmiddag damescompetitie

Van half september tot eind maart wordt om de week op maandagmiddag een onderlinge competitie gespeeld met dames van andere verenigingen. Dit vindt plaats tussen 13.30 en 16.00 uur. Er worden alleen dubbelwedstrijden gespeeld op tijd (dus geen sets).

De dames die geen lid zijn van De Stoof betalen € 40 competitielidmaatschap.

Deze competitie wordt georganiseerd door Astrid Geelhoedt en Addie Balthazar. Speelsters die graag ook eens mee zouden willen doen of eventueel op de reservelijst geplaatst willen worden, zijn van harte welkom.