Algemene informatie

LTC De Stoof te Koudekerke is de grootste tennisvereniging in de Gemeente Veere. We hebben rond de 250 leden, waarvan 35 jeugdleden. De meeste leden wonen in Koudekerke, maar een substantieel aantal leden woont in Middelburg of Vlissingen.

We beschikken sinds een aantal jaren over 4 TennisRood banen, waar het hele jaar door op gespeeld kan worden. Daarnaast is er een minibaantje voor de allerkleinsten. Een ruim en comfortabel clubhuis stelt de leden in staat naast de sportieve activiteiten ook gezellig samen te zijn onder het genot van een drankje.

Ongeveer de helft van alle leden speelt competitie, maar er is altijd voldoende ruimte en tijd om vrij te spelen.

De Stoof is lid van de KNLTB, de tennisbond. Alle leden betalen via hun lidmaatschap een bijdrage aan de bond, die de vereniging op allerlei manieren ondersteunt.