Kantinedienst en parkonderhoud

Van ieder lid wordt verwacht dat hij/zij 2 x per jaar kantinedienst, parkonderhoud of andere diensten doet, zoals helpen bij een jeugdactviteit of grote schoonmaak kantine, tenzij je bestuurslid, commissielid of jeugdlid bent of een competitielidmaatschap hebt. Dan ben je vrijgesteld.

Ben je niet vrijgesteld van deze verplichting dan wordt met ingang van 2022 op voorhand € 50 voor 2 diensten samen met de contributie in rekening gebracht. Je kunt op de clubapp en de website zien welke diensten open staan en je aanmelden voor een dienst. Indien niet alle diensten zijn ingevuld krijg je een “uitnodiging” wanneer je nog geen twee diensten hebt gedaan. Als je onverwachts een ingeplande dienst niet aanwezig kan zijn, moet je zelf je dienst ruilen of een ander betalen om je kantinedienst te doen.

De volledige instructie over diensten vindt je in bijgaande PDF. Apart is een PDF bijgevoegd met een lijstje van leden die benaderd kunnen worden om betaald een kantinedienst over te nemen.

Ook het kassasysteem vergt wat ervaring. Daarom vind je hier ook twee handleidingen: een algemene handleiding over het kassasysteem en een uitgebreide handleiding over hoe je bonnen voor groepen aanmaakt en gebruikt.

Voor vragen over de planning van kantine- en andere diensten kun je terecht bij Marjan Meulmeester via e-mailadres [email protected].

Handleiding gebruik kassaterminal.pdf Handleiding Bonmodule kassaterminal.pdf 240121_Vrijwilligers overname kantinedienst.pdf 240121_instructie diensten.pdf