Zomerlidmaatschap

28 mei 2024

Ook dit jaar kan iedereen bij tennisvereniging LTC De Stoof in Koudekerke voor € 37,50 vrij tennissen op ons mooie park gedurende de maanden juli, augustus en september.

Met het zomerlidmaatschap kun je ook meedoen aan de gezellige toss op woensdag- en vrijdagmorgen. Dan worden er dubbel of mixwedstrijdjes gespeeld met degenen die ook op de baan zijn. Tijdens de drie maanden ben je tijdelijk lid van de tennisbond, de KNLTB, en kun je ook meedoen aan toernooien, die tijdens die drie maanden worden georganiseerd.

Het zomerlidmaatschap is niet alleen voor volwassenen, maar ook leuk voor kinderen die een zomerstop hebben van een andere sport of kinderen die willen ontdekken of tennis wat voor hen is.

Interesse in een zomerlidmaatschap? Vul bijgevoegd inschrijfformulier in en stuur het naar het secretariaat: [email protected]

Ken je iemand waarmee je deze zomer zou willen tennissen? Daag hem of haar dan uit en promoot het zomerlidmaatschap bij LTC De Stoof!

Inschrijfformulier zomerlidmaatschap 2024.docx Voorwaarden Zomerlidmaatschap_2024.pdf

Nieuwscategorieën