Baan afhangen

08 juli 2020

Het bestuur doet bij deze een dringend beroep op alle leden om THUIS AF TE HANGEN via de website of clubapp voordat je naar De Stoof komt!

De bedoeling daarvan is dat we dan kunnen zien hoe de baanbezetting is op een bepaalde dag/tijd of een bepaalde periode, zodat aan de hand daarvan bijvoorbeeld kan worden bepaald wanneer het nuttig is de kantine open te stellen.

Je kunt in principe 60 minuten afhangen voor zowel dubbel- als enkelspel. Als je aan het spelen bent en er komt niemand anders dan mag je wel doorspelen, maar als iemand anders zich meldt, die afgehangen heeft, verlaat je de baan.

Geef elkaar de kans om te spelen en annuleer je reservering als er iets tussenkomt en je niet gaat. Dan kan een ander afhangen op die tijd.

Wij rekenen op jullie medewerking.

Nieuwscategorieën